23 stycznia 2007

Nowy wymiar wojny kibiców

Pewien argentyński nastolatek postanowił wytatuować sobie herb Boca Juniors. Jednak popełnił jeden wielki błąd nie orientując się kto mu będzie robił ten rysunek na ciele.

Gdy niczego nieświadomy kibic Boca poszedł po całym zabiegu do domu pochwalić się rodzicom nowym tatuażem. Okazało się, że zamiast herbu na jego ciele znalazł się zwykły penis.

A dlaczego właśnie penis?

Tatuażystą okazał się wierny kibic River Plate, który obrażony, że ktoś go prosi o tatuaż największego rywala, postanowił się zemścić.

Ofiara powiedziała:
Nie mogłem zobaczyć, co on tatuuje, ponieważ nie miał lustra. Zobaczyłem to dopiero jak dotarłem do domu i pokazałem rodzicom.
A policjant
Tatuażysta jest kibicem River Plate, lokalnego rywala Boca Joniurs. Więc poczuł się urażony, gdy nastolatek poprosił go o herb Boca, dlatego wytatuował mu penisa w zamian. Niesamowite!
Znalazłem to na blogu Who Ate All The Pies.

Na końcu notki jest rozbrajający tekst

If he'd wanted a cock tattooed on his back, he could just have asked for Robbie Savage.

Ciekawe który z polskich piłkarzy mógłby to być? :D

Brak komentarzy: